جاروبرقی صنعتی

کاربرد و مزایای دستگاه های جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی

کاربرد و مزایای دستگاه های جاروبرقی صنعتی

  • ۰
  • ۰

محدوده تمیزکاری صنعتی بهترین راه حل است هنگامی که شرایط کار و نوع خاک بسیار شدید، خطرناک و یا دشوار برای مدیریت است. سیستم های فیلترینگ نوآورانه، ساختار سختی و امکان کار با گرد و غبار خطرناک، استانداردهای جدیدی را در بخش صنعتی با توجه به انتظارات کار، بهره وری، ظرفیت فیلتر کردن و کارایی تعیین کرده اند.

جاروبرقی صنعتی قادر به پوشش هر نیاز است. آنها دو یا سه (بسته به مدل) موتورهای با کارایی با کارایی بالا، سیستم مکش با سیستم خنک کننده، سیستم تمیز کردن فیلتر، مخزن ضد زنگ فولاد و پارچه فیلتر را دارا می باشند. یکی از مهمترین ویژگی های جاروبرقی نگهدارنده لوازم جانبی دستی و چرخ های بدون راننده است.

کاربرد جاروبرقی صنعتی در صنایع گوناگون

دستگاه جاروبرقی صنعتی در صنایع مختلف کاربردهای فراوانی دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

کشاورزی

جاروبرقی صنعتی می تواند برای بازیابی گرد و غبار دانه از سیلوها استفاده شود. جاروبرقی صنعتی طراحی شده اند تا نیازهای ویژه عملیات کشاورزی را برآورده سازند.

خودرو

استفاده از پوشش های رنگی و پودر در صنعت خودرو بسیار گسترده است. هنگام تغییر رنگ، پودر پرشده و پودر از دست رفته باید از غرفه های پوشش محافظت شود. از آنجاییکه سیستم های تصفیه با کارایی بالا در این مرحله حیاتی هستند، کارخانه های خودرو سازی معمولا با استفاده از خلاء صنعتی با فیلترهای چند عنصر، انتخاب می کنند. جاروبرقی صنعتی برای مطابقت با مشخصات صنعت خودرو تولید می شوند.

هواپیمایی

در صنعت حمل و نقل هوایی، رنگ ها و پودر ها در صنایع خودرو رایج هستند و تقاضای خلاء در هر دو مورد مشابه است. علاوه بر این، هنگامی که هواپیما در خدمت هستند، باید به طور مرتب تمیز شوند. جاروبرقی صنعتی عالی برای سریع تمیز کردن هواپیما داخلی بین پرواز است.

پختن

مطمئنا شایع ترین کاربرد برای خلاء صنعتی در صنعت پخت بهبود آرد است. بافت آرد باعث ایجاد حفره های طبیعی می شود. به همین دلیل است که گیاهان پخت برای واحدهای دارای چند مرحله فیلتراسیون و فیلتر شکن های خارجی برای جلوگیری از اشباع شدن آنها نگاه می کنند. یکی دیگر از نیازهای معمول در گیاهان پخت، بازیابی نشت مایع است. مجموعه جاروبرقی صنعتی با ویژگی های مورد نیاز صنعت پخت است.

نوشیدنی

همانطور که ممکن است تصور کنید، بازیابی نیتروژن به زودی بزرگترین نیاز در گیاهان آشامیدنی است. این عملیات ها برای بلند کردن استاتیک بالا در واحدهای صنعتی به نظر می رسد زیرا آسانسور برای انتخاب مایع های مختلف مورد نیاز است. بلند کردن استاتیک نیز برای بازیابی اشیا سنگین مانند بطری ها ضروری است. شرکت سازنده طراحی و تولید واکسن های صنعتی را برآورده می کند که نیازهای سخت افزاری صنعت آشامیدنی را برآورده می کند.

شیمیایی

کارکنان کارخانه شیمیایی با مواد خطرناک در مقیاس های مختلف مقابله می کنند که برای خنثی سازی محصول نیاز به خلوص HEPA دارند. واکنش های صنعتی معمولا برای انتقال محصول نیز استفاده می شود. یک منطقه که بازیابی محصول بسیار مهم است، در عملیات بسته بندی محصول است. فاضلاب صنعتی با فیلترهای HEPA را برای فیلتر کردن نهایی ارائه می دهد.

ساختمان های صنعتی

برنامه کاربردی خلاء صنعتی در ساختمان های صنعتی خانهداری است که ثابت می شود که یک کار بی پایان است. جارو برقی خوب و خیس برای تمیز کردن عمومی و همچنین بازیافت نشت و سرریز لوله کشی ارزشمند است. طراحی و تولید خلاء صنعتی برای دیدار با نیازهای تعمیر و نگهداری ساختمان صنعتی انجام می دهد.

برق و الکترونیک

اجزای الکترونیکی اغلب در اتاق های تمیز که در آن خالص HEPA برای حفظ شرایط تمیز استفاده می شود، مونتاژ می شود. جاروبرقی صنعتی برای حفظ بهداشت در صنعت الکترونیک استفاده می شود.

غذا

جاروبرقی صنعتی به طور گسترده ای در انواع مختلف مواد غذایی برای بازیافت و بازیابی محصول در مرحله تولید و عملیات بسته بندی استفاده می شود. جاروبرقی صنعتی بهترین گزینه برای کمک به حفظ گیاهان مواد غذایی است.

مراقبت های بهداشتی

در هیچ جای دیگر، پاکیزگی بیش از یک مرکز مراقبت بهداشتی مهم نیست. واکسن های فیلتراسیون کارآمد یا واحدهای صنعتی HEPA برای حفاظت از بیماران از آلاینده های هوائی که می توانند توسط خلاء های صنعتی با کیفیت کم شوند، مورد نیاز است. جاروبرقی صنعتی از واحدهای مخصوص به منظور رسیدن به استانداردهای کارایی مورد نیاز در امکانات بهداشتی ساخته شده اند.

دریایی

در سال های گذشته رنگ سرب رایج ترین رنگ مورد استفاده در صنعت دریایی بود. هنگامی که رنگ سرب از کشتی ها جدا می شود، واحدهای HEPA صنعتی برای حذف و فیلتر کردن آلاینده های بالقوه تولید شده به عنوان یک محصول جانبی کل پروسه استفاده می شود. علاوه بر این، واشر های HEPA صنعتی معمولا برای بازیافت مواد انفجاری استفاده می شود که در شن باند استفاده می شود. جاروبرقی صنعتی بسیار کارآمد است و می تواند آلاینده های تولید شده در طول فرایند تمیز کردن عروق را فیلتر کند.

معدن

واکسن به طور گسترده در صنعت معدن استفاده می شود. واکنش های صنعتی ایده آل برای بازیافت گرد و غبار و مایعات مورد استفاده در تاسیسات معدن هستند. جاروبرقی صنعتی دارای خلاء صنعتی است که می تواند در عملیات معدن استفاده شود.

دارویی

در صنایع دارویی HEPA واکنش ها برای دستیابی به محیط تمیز مورد نیاز استفاده می شود. از جمله استفاده های دیگر، HEPA خلاء استفاده می شود برای تمیز کردن اجاق های قرص، نگه داشتن اتاق تمیز و برای بازیابی مواد خطرناک است. جاروبرقی صنعتی با بالاترین استانداردهای تصفیه طراحی شده و به طور گسترده ای در صنعت داروسازی مورد استفاده قرار می گیرد.

انتشارات

گیاهان چاپی با گرد و غبار کاغذ غوطه ور می شوند که راه خود را به همه چیز می رساند. برای جلوگیری از مشکلات مربوط به گرد و غبار، چندین واکنش صنعتی باید در نقاط استراتژیک انتخاب شده در سراسر گیاهان قرار گیرد. کاربرد دیگری برای واکسن های صنعتی در گیاهان نشر، بهبود پودر جوهر و جوهر مایع است. جاروبرقی صنعتی تمام الزامات فوق را برآورده می کند.

پالپ و کاغذ

مقدار زیادی آب در فرآیند تولید کاغذ استفاده می شود. مهم است که واحدهای صنعتی قابل اعتماد و قدرتمند برای بازیافت آب و دیگر مواد مورد استفاده در فرایند تولید استفاده شوند. در کارخانجات کاغذ، بازیابی کاغذ قراضه یکی دیگر از برنامه های مهم برای واکنش های صنعتی است. جاروبرقی صنعتی می تواند توسط کارخانه های کاغذی برای حفظ پاکیزگی و بازیابی مواد تولیدی مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

منسوجات

گیاهان نساجی به منظور حذف جوش، گرد و غبار پارچه، پارچه و نخ ریسی، نیاز به کیفیت عالی واکسن صنعتی دارند که همه آنها نیاز به فیلتراسیون کارآیی بالا دارند. واکنش های صنعتی نیز در صنعت نساجی برای بازیافت رنگ در هنگام ریختن استفاده می شود. جاروبرقی صنعتی برای تامین نیازهای تصفیه خانه های نساجی ساخته شده اند.

خدمات رفاهی

در نیروگاه ها، گرد و غبار زغال سنگ و بازیابی خاکستر های فلزی، یک روند پایان ناپذیر است. بدون خلاء صنعتی با کیفیت هوا با کیفیت بالا و انفجار، مجموعه ای از محصولات جانبی می تواند بسیار ناخوشایند باشد. بازیافت گرد و غبار آهک یکی دیگر از کاربردهای معمولی است که در آن جاروبرقی صنعتی ضروری است. جاروبرقی صنعتی خلاء های بادوام و کارآمد را که توسط بسیاری از خدمات عمومی استفاده می شود، توسعه می دهد.

  • ۹۷/۱۰/۱۳
  • plata sky

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی