جاروبرقی صنعتی

کاربرد و مزایای دستگاه های جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی

کاربرد و مزایای دستگاه های جاروبرقی صنعتی

  • ۰
  • ۰

شناسایی بهترین جاروبرقی تجاری یا بهترین جاروبرقی صنعتی ، بدون هیچ معناست جاروبرقی های معمولی ، جاروبرقی های درجه تجاری باید قوی تر باشند و باید از مواد بادوام ساخته شونددلیل این امر این است که آن ها برای مقابله با ظروف سرباز یا مسافر سنگین هستند. همچنین بهترین جاروبرقی درجه تجاری باید طولانی باشد تا خریدار بتواند حداکثر ارزش را برای پول بدست آورد. چیزی که باعث ایجاد درجه یک جاروبرقی تجاری می شود در اصل امکان مقابله با خاک سخت در هنگام تحمل ساییدگی و پارگی استبنابراین ، یک جاروبرقی تجاری باید از قدرت مکش بیشتری نسبت به جاروبرقی های معمولی برخوردار باشد و باید از مواد باکیفیت ساخته شودهمچنین قطعات باید ماندگار باشند.

عواملی که باید هنگام انتخاب بهترین جاروبرقی تجاری در نظر بگیرید

قبل از اینکه گزینه خاصی را انتخاب کنید ، باید دقیقاً بدانید که به دنبال چه چیزی باشیداینها عواملی است که باید هنگام خرید جاروبرقی از نظر تجاری ، در نظر بگیرید:

نوع جاروبرقی

انواع جاروبرقی تجاری وجود داردبا فرض کارایی کم و بیش مساوی ، نوع جاروبرقی مورد نظر شما باید با استفاده از آن آسان شود که استفاده از آن آسان استدر نهایت ، ممکن است به سلیقه و ترجیحات شخصی شما برسدپنج نوع جاروبرقی تجاری وجود دارداینها هستند:

جاروبرقی کوله پشتی

این جاروبرقی ها معمولاً سبک بوده و مانند کیف های کوله پشتی طراحی شده انداین امر حمل و استفاده را آسان می کندهمچنین دستان شما برای نگه داشتن گره تمیز و از بین بردن هرگونه موانع در طول راه ، آزاد است

جاروبرقی آب و خاک

اینها برای مشاغلی که شامل هر دو پیام های خشک و مرطوب هستند ایده آل هستندبعضی اوقات ، ممکن است نیاز به مقابله با مایعات ناشی از ریختن اتفاقی یا لوله های پشت سر هم باشیدجاروبرقی معمولی در این حالت آن را قطع نمی کندبا توجه به ماهیت خاک درگیر ، به جاروبرقی مرطوب و خشک با ظرفیت مخزن زیاد احتیاج دارید.

جاروبرقی خانگی

سر تمیز کننده از طریق شلنگ انعطاف پذیر و یک گره سفت به قوطی متصل می شودبنابراین ، حمل آن شامل نگه داشتن قوطی در یک دست و گره در دست دیگر استاین ممکن است یک مشکل بزرگ نباشد زیرا اکثر جاروبرقی های قوطی درخشان هستند.

فیلتر

یک جاروبرقی تجاری خوب باید هوا را از آلرژن هایی مانند گرده و گرد و غبار رها کندپس از مکش ، نباید این ذرات و آلاینده ها به هوا بازگردنداین آلرژن ها خبرهای بدی برای مبتلایان به آلرژی و آسم هستند.

کیسه دار یا بدون کیسه ؟

این به هیچ وجه بر عملکرد تأثیر نمی گذاردبا این حال ، هر دو گزینه مزایا و کمبودهای خود را دارند.

بدون کیسه جاروبرقی از بین بردن هزینه از کیسه های خرید و آسان به خالی می باشدبا این حال ، هنگام خالی کردن فنجان خاک ، ممکن است گرد و غبار و سایر مواد حساسیت زا در طی فرایند منفجر شوداین ممکن است باعث واکنش های آلرژیک و حملات آسم شودهمچنین فیلترهای اضافی وجود دارد که باید هر چند وقت یکبار شسته و تعویض شوند.

از طرف دیگر ، جاروبرقی های بسته بندی شده اطمینان حاصل می کنند که خاک و گرد و غبار در کیسه حفظ می شودفقط کافی است کیف را جدا کرده و بدون قرار گرفتن در معرض آلرژن ها ، آن را جایگزین کنیدبا این حال ، خرید کیسه های جایگزینی ممکن است یک امر گران قیمت باشدهمچنین دور ریختن کیف ها سازگار با محیط زیست نیست.

نوع سطح

در حالت ایده آل ، هر جاروبرقی از نظر تجاری باید قادر به تمیز کردن انواع کف باشددر غیر این صورت ، اگر مشتری دارای کفپوش سخت و فرش باشد ، باید بیش از یک واحد را حمل کنید.

ویژگی اصلی شما در این زمینه باید بررسی کنید تنظیم ارتفاع استاین ممکن است به صورت خودکار یا دستی باشد ، اما به شما امکان می دهد انواع مختلف کف را تمیز کنیدتنظیم خودکار بهتر است زیرا انتقال صاف از کف سخت به فرش و بالعکس را ارائه می دهد.

همچنین، باید بررسی کنید که جاروبرقی مورد نظر شما از سوئیچ روشن / خاموش برسول برخوردار است یا خیر . جاروبرقی که براش همیشه در حال اجرا است ، ممکن است کف را خراشیده یا حتی در تمام نقاط آن پراکنده شود.

قطر شلنگ

به نظر می رسد شیلنگ های باریک مکش بیشتری داشته و معمولاً برای نگهداری آسان هستندبا این حال ، برای شغل های پاکسازی سنگین ، ممکن است با آوارهای بزرگی روبرو شویدبنابراین ، هرچه قطر شلنگ بزرگتر باشد ، عملکرد آن نیز بهتر خواهد بود.

طول سیم برق

تمیز کردن حرفه ای اغلب شامل فضای بزرگ کف استاستفاده از کابل فرمت کار دشوار خواهد بودراه حل دیگر این است که هنگام وصل شدن سیم را از برق و برق جدا کنیدبنابراین ، همیشه اطمینان حاصل کنید که سیم برق به اندازه کافی طولانی باشد

ظرفیت

جاروبرقی ای که بعد از هر چند بار نیاز به خالی شدن دارد ، انتخاب خوبی برای کارهای سنگین نیستاین بدان معناست که شما باید بیشتر از زمان لازم برای هر شغلی اختصاص دهیدهمچنین ، این ممکن است به معنای هزینه های بیشتر مربوط به کار و خرید کیسه های جایگزینی باشدبنابراین ، همیشه به دنبال جاروبرقی تجاری با ظرفیت زیاد باشید.

وزن و قابلیت حمل

همیشه اطمینان حاصل کنید که چیزی را خریداری می کنید که قادر به حمل آن باشیدخرید جاروبرقی از فروشگاه نزدیک این امکان را به شما می دهد تا در واقع احساس کنید چقدر سنگین استبا این حال ، شما ممکن است زمان رفتن به یک فروشگاه را نداشته باشیداگر آن را از فروشگاه آنلاین خریداری می کنید ، وزن محصول را در توضیحات بررسی کنید.

استفاده از جاروبرقی های سبک در کف و همچنین مناطق فوق زمینی آسان استهمچنین اگر مجبورید یک ساختمان داستانی را تمیز کنید ، بهتر است جاروبرقی سبک داشته باشید.

لوازم جانبی

دستگاه های جاروبرقی تجاری با پاکسازی های کامل همراه هستنددر بیشتر مواقع از شما خواسته می شود اثاثه یا لوازم داخلی ، پارچه ، قفسه ها و سایر مناطق فوق زمین را تمیز کنیداین بدان معنی است که شما باید وسایل مورد نیاز خود را برای تمیز کردن هر گره و لنگه تهیه کنید.

برخی از اتصالات مهم شامل ابزارهای شکاف ، برس های گرد و غبار ، ابزار اثاثه یا لوازم داخلی ، دستگیره اضافی و ابزارهای ویژه حیوان خانگی است.

افکار نهایی درباره بهترین جاروبرقی های تجاری

شناسایی بهترین جاروبرقی تجاری یا خانگی دشوار است زیرا این محصولات تنوع بالایی دارند. با این حال ، هنگامی که یکی از آن ها را پیدا کردید ، دقیقاً همان چیزی است که شما مشاغل خدماتی یا خانه داری از دست رفته استما صدها محصول را پشت سر گذاشتیم تا مواردی را که مطابق با استانداردهای لازم است ، فیلتر کنیم.

 

  • ۹۸/۰۶/۱۱
  • plata sky

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی