جاروبرقی صنعتی

کاربرد و مزایای دستگاه های جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی

کاربرد و مزایای دستگاه های جاروبرقی صنعتی

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

انتخاب جاروبرقی صنعتی

انتخاب جاروبرقی صنعتی آسان نیست و با کمک کارشناسان فعال در زمینه نظافت صنعتی این امر آسان می شود دستگاه های جاروبرقی صنعتی  و جاروبرقی نیمه صنعتی و یا تجاری این روزها مجموعه ای از تقریبا بی نهایت استفاده در صنایع و موسسات وجود دارد. دستگاه های جاروبرقی صنعتی در همه ابعاد و ظرفیت های گوناگون ارائه شده و در محیط های صنعتی و نیمه صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. آنها برای همه چیز از تمیز کردن روزانه تا بازیابی مواد با ارزش مانند فلزات گرانبها به کار می روند. شما این کارهای ذخیره سازی با کیفیت بالا را در گیاهان مواد غذایی، تاسیسات شیمیایی، دارویی و پتروشیمی و مغازه های ماشین پیدا خواهید کرد. شما آنها را در کشتی ها، در مراکز نگهداری راه آهن، در فرودگاه ها، در عرصه های ورزشی و در بسیاری از امکانات دیگر پیدا خواهید کرد. تمام انواع مایعات و باقیمانده های خشک می توانند به طور موثر با دستگاه جاروبرقی صنعتی یا نیمه صنعتی درست بازیابی شوند. اما چگونه می دانید ماشین مناسب برای شما چیست؟

عوامل موثر بر انتخاب دستگاه جاروبرقی صنعتی

هنگام انتخاب یک جاروبرقی صنعتی باید چندین عامل را مورد توجه قرار داد. دستگاه های جاروبرقی صنعتی به میزان زیادی در کیفیت و قیمت قرار دارند، بنابراین مقایسه با یکدیگر ممکن است دشوار باشد.

موتور جاروبرقی صنعتی

اولین مولفه در جارو برقی صنعتی قلب جاروبرقی صنعتی یعنی موتور پمپ آن است. دستگاه های جاروبرقی صنعتی ارزان تر اغلب از آنچه که به عنوان یک موتور تک مرحله شناخته می شود استفاده می کنند. این به سادگی بدان معنی است که جاروبرقی برای کاربردهای کمتر از یک ساعت مناسب است و برای نظافت پیوسته و 24 ساعته کاربرد ندارد. بهترین جاروبرقی صنعتی با کیفیت در دسترس، از دو مرحله یا موتورهای توربینی استفاده می شود. موتور توبینی اجزای سایشی ندارد و به همین دلیل برای استفاده های طولانی مدت و پیوسته بسیار مناسب است و موتورهای توربینی بی نیاز از تعمیر و نگه داری هستند.

نکته بعدی در نظر گرفتن ساخت کلی واحد است. آیا از اندازه فلزی و / یا پلاستیکی ساخته شده است، یا برای سال های کارآمد قابل اعتماد ساخته شده است؟ به دنبال ساختن فولاد سنگین سنج، فولاد ضد زنگ و آلومینیوم، یا ساخت پلاستیک با ظرفیت بالا برای قابلیت اطمینان و عمر طولانی.

بعد از آن به فیلتراسیون جاروبرقی صنعتی نگاه کنید، به خصوص اگر مواد پودر خوب باید بازیافت شوند. بهترین واکنش ها از فیلتر کردن چند عنصر استفاده می کنند ، جایی که عنصر اول قطعه ای از مواد را ترک می کند که عناصر فیلتر را دنبال می کنند تا به صورت فزاینده ذرات کوچکتر فیلتر شوند. به طور معمول، دستگاه های جاروبرقی صنعتی استاندارد می توانند به اندازه ذرات 10 تا 20 میکرون اندازه گیری شوند. برای مقایسه موی انسان 100 میکرون قطر است. فیلترهای HEPA (ذرات باکیفیت با کارایی بالا) می توانند به اندازه ذره ای از دود سیگار تا 0.3 میکرومتر اندازه گیری کنند. در حالیکه در اصل برای بازیابی مواد خطرناک معرفی شده است، کاربران بیشتر و بیشتر به دنبال آن هستند.

برای بازیابی مایع، به دنبال یک ویژگی اتوماتیک خاموش شدن اتوماتیک است. این معمولا چیزی بیش از یک شناور است که با سطح مایع بالا میرود، برای جلوگیری از مصرف در هنگام پر شدن مخزن. دیگر ویژگی های خوب برای نگاه کردن به یک انتخاب واحد مرطوب یک مخزن شیب دار و پمپ یکپارچه در مخزن. این ویژگی ها باعث می شود تانک بسیار ساده تر شود.

در نهایت، برنامه اولیه برای جاروبرقی صنعتی خود را در نظر بگیرید. این تعیین خواهد کرد که آیا شما نیاز به یک دستگاه با سرعت مکش بالا یا یک دستگاه با قدرت مکش بالا نیاز دارید. جاروبرقی صنعتی با سرعت مکش بالا، ایده آل برای جمع آوری ذرات سبک مانند سایش و گرد و غبار است. جاروبرقی با قدرت مکش بالا وقتی به کار می رود که باید مواد سنگین و چگال جمع آوری شود .

مهمترین چیز در انتخاب جاروبرقی صنعتی این است که باید در ذهن داشته باشید. شما چیزی را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید، بنابراین سرمایه گذاری در یک جاروبرقی صنعتی به خوبی ساخته شده سود سالیان متمادی را پرداخت می کند.  

فیلتر اولین و مهمترین ویژگی جاروبرقی صنعتی برای تمیز کردن در طول و پس از کار است. هنگام کار با گرد و غبار خوب از قبیل پودر دارویی و سیلیس بلوری، هر فیلتر استاندارد به راحتی و اغلب اشباع خواهد شد. جاروبرقی صنعتی مکش را از دست می دهد و کاربر زمان زیادی را صرف تمیز کردن فیلتر می کند. فاضلاب های سنتی مجهز نیستند تا گرد و غبار را از فرار اگزوز جلوگیری کنند و مواد خطرناک را به هوا برسانند.

در اینجا خرید برخی از سؤالهای مهم دیگر در مورد خرید و فروش مناسب است جارو برقی صنعتی :

چقدر جاروبرقی صنعتی در عمل عمل می کند؟

آیا قدرت هوای فشرده موجود است؟

چه نوع خدمات برق در دسترس است؟

چه مقدار مواد جمع آوری خواهد شد؟

چه گزینه های مجموعه شما نیاز دارید؟

آیا جاروبرقی صنعتی نیاز به جمع آوری مایع؟

چه نوع شیلنگ و لوازم جانبی شما نیاز دارید؟

  • plata sky